26.8.2013

Matkalla

Kokeillaanpas kuinka tämä kirjoittaminen toimii junassa puhelimen kautta. Tiedän että kirjoitusvirheitä varmaan tulee, mutta en viitsi miitä nyt korjata. :)
Loma alkoi tänään, kesälima ja sen kunniaksi ainakin meilläpäin "satoi lehtiä". Onneksi ei vettä. 
Olen siis junassa matkalla tällätavoin: Tampere-Riihimäki-Lahti-Parikkala-Kerimäki ja Kermäeltä vielä parkyt kilsoo mökille Savonrannalle. 
Minusta minä olen saanut suuren onnen elooni, että minulla on olemassa tämmöinen ihanuus kuin mökki. Ja että se on vielä kaiken kukkuraksi paikassa jossa Suomen kartassa on paljon"reikiä". 
Saimaan saaressa pikkuinen torppa jne. 
Ja iskomatonta on se ettäsinne meidän möksän viereen on tällä viikolla rakentumassa Miniatyyri Kesähuvila MINULLE! Vaikka ei se oikeasti ole vain minulle, mutta tahdon silti sanoa sen just niin! Heh. 
Huviloista puheenollen, ollaan etsimässä tämän Tampereen miniatyyri kodin tilalle uutta kotia ja olen käynyt asuntoesittelyissä ihan hirmuisen paljon. 
Vaikeaa on päätää halujen ja realiteettien väliltä, siisettä haluanko laatikon vai sen kansakoulun järven rannalta. 

No nuo on nuita juttuja nuo. 
Minä rakastan elämääni ja sitä että minun korkkareissa on ihanan pehmeät päkiäosat ja että nenään tulee ruusun tuoksu ja että minua on sanottu Amélieksi ja että rakastan Nurenia ja että pääsen metsään tarvittaesa vaikka asunkin keskellä ydintä ja että pystyin pelastamaan sen perhosen ikkunan välistä.  Ja vaikka mitä. Esimerkiksi sitä. 

1 kommentti:

  1. PIIIIIIAAAAAAAA! haluis niin lukea siun sepustuksia blogin muodossa!!!! PuusSSSSS!

    VastaaPoista